Friday, March 7, 2014

Uzbudljivo putovanje do Melburna

Avanturu u Australiji pocinjem pricom o najduzem putovanju u mom zivotu. 

Naravno, bila sam spremna na dug i naporan put, jer, kao sto su mi i mnogi od vas rekli, Australija je ''na kraju sveta''. Dobro, blizu je toga. :) Ima i daljih mesta na zemljinoj kugli, da se razumemo. Daljih od....pa, mog doma, porodice i prijatelja koji su do sada cinili moju svakodnevicu u Srbiji savrsenom. Ali, moj decko Veljko i ja smo dobili fenomenalnu priliku da se zajedno usavrsavamo kroz PhD studije u Melburnu, i ovo smo shvatili kao jednu avanturu, u koju smo, jedva cekali da se upustimo! 

Na kratko cu se osvrnuti na nas odlazak sa aerodroma Nikola Tesla u Beogradu. Zajedno su nas moji mama, tata i brat Stefan (malo nam je falilo da povedemo i najomiljenijeg clana porodice Radojicic - mog psa Froda) i Veljkovi roditelji, ispratili uz suze, osmehe i zagrljaje (i Politikin Zabavnik, da nam ''brze prodje put''). 


Ubrzo smo usli u prvi avion - do Abu Dabija, gde su me i enterijer aviona i usluga Etihad kompanije potpuno odusevili. Iii poleteli smo... :) (priznajem, bilo je par suzica koje su mi skliznule na Veljkovo rame, ali vrlo brzo su bile zamenjene uzbudjenjem sto cemo naredne 4 godine provesti u prelepoj zemlji i divnom gradu). Posto do sada nisam letela ovako daleko, meni je bilo sve zanimljivo i novo - cebad i jastuce na svakom sedistu, slusalice, ekran i daljinski za gledanje preko 90 filmova i 30ak serija i fenomenalna klopa (uz rucak smo se Veljko i ja castili jednim Heineken pivom, bio je i red da nazdravimo ;)). Put od 5h je proleteo, i uskoro smo mogli da vidimo svetla Abu Dabija.


Izasli smo, pomalo nespremni, na suvih i toplih 30 stepeni grada i dosli na jedan od tri velika terminala njihovog aerodroma. Entuzijazam nas je malo napustio kada smo videli da nam let za Melburn kasni 5h, ali pomireni sa tom cinjenicom, uputili smo se u obilazak free shopova i restorana....da bismo se na kraju smestili i malo odremali. Dobro, neko vise, a neko se posvetio slikanju okoline! :)


Posle 7h kasnjenja, avion je stigao i mi se jos jednom ukrcavamo u jos lepsi Etihadov airbus, gde nas docekuju ljubazne stjuardese. Prvih 6h smo prespavali, umorni i iscrpljeni od cekanja, a ostatak puta uzivali u filmovima i ponovo, fenomenalnoj klopi i usluzi. I konacno, oko 2 ujutru po lokalnom vremenu, stizemo u velicanstveni grad - Melburn, spremni za nove izazove i ritam zivota koji ovaj grad moze da ponudi.





2 comments:

  1. hehe - kad is u dobrom društvu i na zanimljivom aerodromu onda i 7 sati brzo prođe :)

    ReplyDelete
  2. Svako novo putovanje je novo zivotno iskustvo.
    Apartmani Beograd

    ReplyDelete